OldPain2Go

OldPain2Go er en metode som kan hjelpe deg med å bli kvitt gamle smertesignaler som ikke lenger oppfyller en funksjon.

Dette er spennende for deg som sliter med kroniske smerter.

Smerter har en viktig funksjon når de oppstår på grunn av akutte skader, sykdom eller overbelastning. Smertene får oss til å reagere - slik at vi gjør de riktige handlingene som hjelper oss med å helbrede skadet vev, og unngå ytterligere skader og smerter. De får oss til avlaste den skadete kroppsdelen, få en vurdering hos lege, evt. sette i gang medikamentell behandling og/eller operasjon.

Når vi har fått en diagnose, vevet er helbredet (eller i noen tilfeller, ikke kan helbredes), har smertebudskapet som oftest oppfylt sin funksjon, og burde ikke være nødvendig lenger. Etter 3 måneder kaller man vedvarende smertesignaler for kroniske smerter.

Når smertene fortsetter uten strengt tatt å ha en livsviktig funksjon, sender nervesystemet smertesignalene av gammel vane, eller fordi underbevisstheten din holder fast på smertene av en eller annen grunn.

Som OldPain2Go-practitioner hjelper jeg deg med å ta kontakt med underbevisstheten din, for å finne ut om smertene fortsatt har en livsviktig funksjon. Jeg guider deg trinn for trinn gjennom en prosess, som kan hjelpe kroppen din med å velge smertefrihet. Dette er ikke hypnose, men forhandlinger mellom bevisstheten og underbevisstheten - basert på en forståelse av hvordan hjernen og nervesystemet jobber.

Om du ønsker å lese mer om OldPain2Go, anbefaler jeg deg å utforske nettsiden OldPain2Go.com. Her kan du finne Q&A, uttalelser fra klienter, og mye mer.

OBS - til deg med ME, fibromyalgi og andre kroniske smerte- og utmattelsessyndromer:

Les gjerne Steven Blake`s anmerkninger om ME og fibromyalgi, for å få en oppfatning av om du kan få hjelp av OldPain2Go.